piątek, 9 października 2015

#1 Mój pierwszy produkt z Under Twenty

Cześć i czołem! :) Ostatnio kupiłam swój pierwszy produkt z Under Twenty którym jest aktywny krem redukujący niedoskonałości i zaczerwienienia trądzikowe o działaniu antybakteryjnym. Jako, że nigdy nie miałam kosmetyków z Under Twenty byłam ciekawa czy faktycznie są tak dobre jak zapewnia producent.


Oczywiście co pierwsze zauważyłam w tym kremie to, to że pachnie grejpfrutem. Zapach jest przepiękny. Po pierwszych dwóch dniach stosowania zaczerwienienia zniknęły całkowicie, a niedoskonałości może nie całkowicie ale w większej części zredukowały się po nie całym tygodniu. Krem po nałożeniu matuje skórę nie wysuszając jej.

Jestem z tego kremu bardzo zadowolona i na pewno będę testowała pozostałe kosmetyki. :)
Przepraszam za nie najlepszą jakość zdjęć ale w następnym poście na pewno będzie lepsza. :)
Buziaki Zuzia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz